به وب سایت مرکز پژوهش های دانش بنیان فرهیختگان زرنام خوش آمدید ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
منو
آخرین مقالات
آمار بازدید کنندگان
کاربران حاضر : 10
بازديد امروز : 111
آمار کل : 2345344
نوید آینده ای روشن برای صنعت، معدن و تجارت استان البرز
۱۳۹۲ بيست و يکم فروردين
 
 

نوید آینده ای روشن برای صنعت، معدن و تجارت استان البرز

مرتضی سلطانی، رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان البرز به همراه رضا طباطبائیان، محسن امینی، احمد زارعی، مهدی کیهانی، یدالله مالمیر، غلامرضا للگانی و رامین فتحی اعضای هیئت مدیره این خانه با  آیت الله کازرونی، نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج، دکتر عربیان استاندار، مهدوی راد، مدیر کل دادگستری، مهندس مس فروش، مدیر کل صنعت، معدن و تجارت و دکتر زرندی، مدیر کل ارتباطات و فن آوری اطلاعات، دیدار و پیرامون برنامه های پیش روی خانه صنعت، معدن و تجارت استان با آنان بحث و گفتگو کردند.

بر اساس این گزارش، در این دیدار آیت الله کازرونی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرج نیز با تقدیر از مدیران صنعتی استان، کار تولید را یک امر مقدس و به منزله عبادت دانسته و خاطر نشان کرد که هر گامی که در جهت رفاه و آسایش مسلمین و جامعه اسلامی برداشته شود دارای ارزش و جهاد تلقی می شود.

وی ابراز امیدواری کرد که صنعتگران استان با محوریت خانه صنعت،معدن و تجارت استان در جهت پیشرفت روز افزون اقتصاد کشور، کاهش وابستگی به کشورهای خارجی و دفاع از حریم سرزمین خود در مقابل تحریم های جهانی و فتنه های دشمن، فعالیت جهادی در این سال حماسه ساز داشته باشند.

آیت الله کازرونی همچنین حضور مدیران برجسته و صاحب برندهای معتبر در این خانه بویژه حضور مرتضی سلطانی بعنوان رئیس این خانه را مایه دلگرمی دانسته واز احساس تکلیف و قبول مسئولیت وی در جهت خدمت به مردم و صنعت استان قدردانی کرد.

دکتر عربیان، استاندار البرز نیز ضمن تبریک تشکیل خانه صنعت، معدن وتجارت استان، آن را نوید بخش آینده روشن برای صنعت استان دانسته و با تأکید بر ضرورت های سال حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی گفت: «اقتصاد یکی از مهمترین ارکان استقلال یک جامعه است و در این بین صنعت به عنوان اصلی ترین بال اقتصاد، نقش مهمی در پویایی اقتصاد یک سرزمین دارد».

وی با اشاره به قابلیت ها و توانایی های بالای اعضای هیئت مدیره خانه به ویژه مرتضی سلطانی که از مدیران برجسته و موفق صنعتی، کارآفرین نمونه کشور و صاحب یک برند جهانی می باشد، ابراز امیدواری کرد که این تشکیلات می تواند گام های مهمی را در راستای همگرایی صنعتگران و دولت برداشته و آینده روشنی را برای صنعت استان و کشور در عرصه های جهانی رقم بزند.

دکتر عربیان بر همکاری ویژه استانداری با این تشکیلات برای پیشبرد اهداف صنعتی استان تاکید کرد.

آقای مهدوی راد نیز در دیدار با مرتضی سلطانی و اعضای هیئت مدیره خانه صنعت خانه صنعت، معدن و تجارت استان البرز تاکید کرد که رونق اقتصادی باعث افزایش اشتغال و بدنبال آن کاهش بزهکاری اجتماعی و گسترش عدالت اجتماعی می شود.وی افزود: «در راستای منویات رهبری که امسال را سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نامگذاری کرده اند، این نهاد آمادگی کامل جهت همکاری با این نهاد برای تسهیل در فعالیت های آن دارد».

ارسال نظر
نام شما
ایمیل
وب سایت
 
شرح نظر
عبارت زیر را در کادر وارد کنید

ارسال نظر
 
اطلاعات مطلب
گروه
بازدید 2071