به وب سایت مرکز پژوهش های دانش بنیان فرهیختگان زرنام خوش آمدید ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
منو
آخرین مقالات
آمار بازدید کنندگان
کاربران حاضر : 5
بازديد امروز : 196
آمار کل : 2345429
حضور انجمن صنفی صنعت ماکارونی استان البرز در دومین نمایشگاه تخصصی صنعت ومعدن است ...
۱۳۹۲ دهم تير
 
 

دومین نمایشگاه تخصصی صنعت ومعدن استان البرز به مناسبت فرا رسیدن روز گرامیداشت صنعت، با حضور دکتر عربیان، استاندار البرز و مرتضی سلطانی، رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان و جمعی از مدیران استانی در محل سازمان صنعت و معدن وتجارت استان و با حضور فعال انجمن صنفی صنعت ماکارونی استان البرز گشایش یافت.

بر اساس این گزارش، در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه، دکتر عربیان، استاندار البرز، با ابراز خوشحالی از برگزاری نمایشگاه تخصصی صنعت و معدن در استان، در خصوص ایجاد نمایشگاه دائمی بخش تولید اذعان داشت: «راه اندازی این نمایشگاه در استان البرز از دیگر اقداماتی است که در این استان در دست پیگیری است و تعامل تنگاتنگ میان مردم و صاحبان صنایع و تولیدات مختلف ایجاد کرده و علاوه بر اینکه نیازهای مردم را رفع می کند،گامی مهم در جهت ایجاد رقابت و انتخاب از سوی مصرف کنندگان می باشد که امیدوار هستیم در سایه ی خود باوری و اراده جوانان نخبه استان البرز به منصه ظهور برسد».

مرتضی سلطانی، رئیس خانه صنعت، معدن وتجارت استان البرز نیز با اشاره به نقش خودباوری گفت: « به رغم تمام تحریم ها و تهدیداتی که از سوی دشمنان طی این چند سال وجود داشت، مردم ایران توانسته اند با اتکا به نیروی اراده و خود باوری، قله های پیشرفت و توسعه را یکی پس از دیگری فتح نمایند».      
وی در ادامه افزود: «این نمایشگاه علاوه بر این كه فرصتی است تا توانمندی استان در بخش صنعت و معدن به نمایش گذاشته شود، می تواند مسیری برای آینده روشن صنعتگران و تولید برند های برتر كشور در این استان باشد».

وی گفت: «ما امروز به دنبال بهره وری در صنعت هستیم و استقرار صنایع به تنهایی کفایت نمی کند و اگر قدرت رقابت ایجاد نکنیم، حتماً در عرصه بین المللی حرفی برای گفتن نخواهیم داشت. آنچه موجب می شود تا در بازار رقابت محصولات بدرستی عرضه شوند، ایجاد قدرت رقابت و افزایش بهره وری است. یعنی با هزینه پایین بهره وری بالایی داشته باشیم که این امر باید بیش ‌از‌ پیش محور توجه صاحبان صنایع قرار گیرد».

وی همچنین کلید موفقیت حوزه تولید و صنعت را پژوهش و استفاده از تولیدات علمی دانست .

لازم به ذکر است انجمن صنفی صنعت ماکارونی استان البرز که به تازگی تاسیس شده است، حضوری چشمگیر و فعال در این نمایشگاه داشت.

ارسال نظر
نام شما
ایمیل
وب سایت
 
شرح نظر
عبارت زیر را در کادر وارد کنید

ارسال نظر
 
اطلاعات مطلب
گروه
بازدید 1905