به وب سایت مرکز پژوهش های دانش بنیان فرهیختگان زرنام خوش آمدید ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
منو
آخرین مقالات
آمار بازدید کنندگان
کاربران حاضر : 5
بازديد امروز : 196
آمار کل : 2345429
تندیس طلایی برای شرکت زرماکارون
۱۳۹۲ بيست و يکم تير
 
 

هشتمین جشنواره امتنان از کارآفرینان برتر استان البرز

تندیس طلایی برای شرکت زرماکارون

شرکت زرماکارون تندیس طلایی هشتمین جشنواره امتنان از کارآفرینان برتر استان البرز را دریافت کرد. این جشنواره با حضور علی ایمانی، معاون وزیر و مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مرتضی سلطانی، رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان، دکتر سپهری، رئیس موسسه کار و تأمین اجتماعی، و جمعی از مدیران و کارآفرینان برتر استانی در سالن همایش‌های مرکز تحقیقات علوم دامی استان البرز برگزار شد.

بر اساس این گزارش، علی ایمانی، معاون وزیر و مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در این دیدار ضمن خوشامدگویی به میهمانان و ابراز خرسندی از حضور کارآفرینان برتر، کارآفرینی را یک امر مقدس و حیاتی برای اقتصاد کشور دانست.

وی با اشاره به نحوه انتخاب کارآفرینان برتر، آن را یک فرآیند تعریف شده دانسته و اظهار داشت که از بین تمامی تولید کنندگان استانی، 20 کارآفرین به مرحله نهایی راه یافتند که پس از بررسی های دقیق کارشناسان، 3 کارآفرین در بخش کشاورزی، یک کارآفرین در بخش خدمات و 5 کارآفرین در بخش صنعت بعنوان کارآفرینان برتر استان انتخاب شدند.

مرتضی سلطانی، رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان که به عنوان کارآفرین نمونه در این مراسم انتخاب شد، نیز ضمن خوشامدگویی به مدیران و کارآفرینان با اشاره به مشکلات پیش روی صنعت، از مدیران دولتی خواست تا حمایت بیشتری از بخش تولید داشته باشند.

وی در ادامه با اشاره به ارزش بالای کارآفرینی افزود: «پس از جنگ جهانی دوم، آلمان و ژاپن را کارآفرینان ساختند.امروزه کشورها وتمدن ها را بیشتر با نام کارآفرینان و برندهایی که مخلوق آنها هستند می شناسند».

مرتضی سلطانی با اشاره به گذشته پرفراز و نشیب خود، آن را افتخار زندگی خود عنوان کرده و سختیهای دوران کودکی را اصلی ترین انگیزه برای موفقیت در کار خود دانست.

[ ضمیمه ها ]
فایلتعداد دانلودحجم فایلدانلود
 378 0 بایت

ارسال نظر
نام شما
ایمیل
وب سایت
 
شرح نظر
عبارت زیر را در کادر وارد کنید

ارسال نظر
 
اطلاعات مطلب
گروه
بازدید 1977