به وب سایت مرکز پژوهش های دانش بنیان فرهیختگان زرنام خوش آمدید ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
منو
آخرین مقالات
آمار بازدید کنندگان
کاربران حاضر : 7
بازديد امروز : 73
آمار کل : 2345306
بازتعریف زیرساخت های بخش خصوصی یکی از نیازهای کنونی بخش صنعت است
۱۳۹۲ دهم شهريور
 
 

درنشست خانه صنعت، معدن و تجارت استان البرز

بازتعریف زیرساخت های بخش خصوصی یکی از نیازهای کنونی بخش صنعت است

نشست مشترک انجمن های همگن تخصصی عضو خانه صنعت، معدن وتجارت استان البرز با حضور مرتضی سلطانی، رئیس خانه، اعضای هیأت رئیسه و رؤسای انجمن های همگن در محل خانه و به منظور تبادل نظر و همفکری فعالان بخش خصوصی صنعت، معدن و تجارت استان در راستای بهبود صنعت استان، رفع مشکلات پیش روی صنعت و معدن و تعامل هرچه بیشتر با دولت برگزار شد.

مرتضی سلطانی در این نشست با اشاره به جایگاه رفیع صنعت در اقتصاد هر کشور، ابراز امیدواری کرد که با همدلی بیشتر صنعتگران، معدن کاران و تجار استان، شاهد حرکت در مسیر واقعی و رسالت اصلی که همان توسعه اقتصادی استان و کشور است، گام برداشته شود. وی بازتعریف زیرساخت های بخش خصوصی را یکی از ملزومات کنونی بخش صنعت دانسته وخاطر نشان کرد که ایجاد دیوار بین بخش خصوصی و دولت کار عاقلانه ای نبوده و دولت بارها حسن نیت خود را نسبت به بخش خصوصی نشان داده است .

رئیس خانه صنعت، معدن وتجارت استان در ادامه به سیستم های صحیح نقش صنعت درکشورهای پیشرو در بخش اقتصاد اشاره کرده و خاطر نشان کرد که تشکلهای مادر در این کشور ها از بهترین فعالان صنعتی انتخاب شده واین تشکلها وزیر صنعت را انتخاب می کنند.وی ایران را دارای بهترین پتانسیل در زمینه های صنعتی و معدنی دانسته و عنوان کرد که بهترین نوابغ برنامه ریزی و اقتصادی در این کشورند که نیازمند توجه و حمایت می باشد.

مرتضی سلطانی همچنین برنامه های دولت جدید را مایه دلگرمی بخش خصوصی دانسته و اقدامات اخیر آنان در جهت بها دادن به کارگروه های تخصصی بخش صنعت واقتصاد را گام مثبتی درجهت توسعه اقتصادی کشور عنوان کرد. 

ارسال نظر
نام شما
ایمیل
وب سایت
 
شرح نظر
عبارت زیر را در کادر وارد کنید

ارسال نظر
 
اطلاعات مطلب
گروه
بازدید 1921