به وب سایت مرکز پژوهش های دانش بنیان فرهیختگان زرنام خوش آمدید ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
منو
آخرین مقالات
آمار بازدید کنندگان
کاربران حاضر : 41
بازديد امروز : 194
آمار کل : 2345427
برگی زرینی دیگر در افتخارات شرکت آرد زر
۱۳۹۲ بيست و دوم مهر
 
 

برگی زرینی دیگر در افتخارات شرکت آرد زر

مراسم گرامیداشت روز جهانی استاندارد با شعار استاندارد، تضمین کننده تغییر مثبت، با حضور معاون اول رئیس جمهور، وزیر صنعت، معدن و تجارت، رئیس سازمان ملی استاندارد و نخبگان صنعت کشور در سالن همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار و مهندس مهدی امینی، مدیر عامل شرکت آرد، تندیس واحد نمونه استاندارد ایران را دریافت کرد.

بر اساس این گزارش، شرکت آرد زر به واسطه مدیریت برجسته و متخصصان تحقیق و توسعه خود و همچنین استمرار کیفیت بالای محصولات خود، توانست برای پنجمین سال پیاپی عنوان استمرار به کیفیت و همچنین بعنوان واحد نمونه استاندارد ایران را برگزیده شود.در این مراسم که با شعار استاندارد، تضمین کننده تغییر مثبت برگزار شد، مهندس مهدی امینی، مدیر عامل شرکت آرد زر، تندیس و لوح برتر استاندارد ایران را از وزیر صنعت، معدن و تجارت دریافت کرد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در این مراسم، توسعه صادرات را نیازمند کسب بازارهای جهانی ماندگار و معتبر دانست و گفت: به این منظور ناگزیریم استانداردهای بین المللی را با استانداردهای ملی خود منطبق کنیم.
وی افزود: «در شرایط جهانی شدن توجه به استانداردها ضروری است و کشورهایی موفقند که بتوانند سریع تر، با کیفیت تر و با تولیدات ارزان تر در این فضاها حضور داشته باشند».

لازم به ذکر است شرکت آرد زر یکی از معتبرترین شرکت های تولید آرد و اولین تولید کننده آرد سمولینا در ایران می باشد.

ارسال نظر
نام شما
ایمیل
وب سایت
 
شرح نظر
عبارت زیر را در کادر وارد کنید

ارسال نظر
 
اطلاعات مطلب
گروه
بازدید 1955