به وب سایت مرکز پژوهش های دانش بنیان فرهیختگان زرنام خوش آمدید ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
منو
آخرین مقالات
آمار بازدید کنندگان
کاربران حاضر : 45
بازديد امروز : 191
آمار کل : 2345424
زرماکارون، صادر کننده ممتاز صنعت غذای ایران
۱۳۹۲ بيست و نهم مهر
 
 

زرماکارون، صادر کننده ممتاز صنعت غذای ایران

شرکت زرماکارون به واسطه حضور موثر در بازارهای جهانی، پس از دریافت 5 نشان صادر کننده نمونه ملی، برای ششمین سال نیز منتخب و بعنوان صادر کننده ممتاز معرفی گردید.

مرتضی سلطانی، رئیس هیأت مدیره گروه توسعه صنعتی و پژوهشی زر که در همایش بزرگداشت روز ملی صادرات، بعنوان صادر کننده ممتاز ملی معرفی گردید، گفت: «در شرایط امروز اقتصاد جهانی، دیگر نگاه جزیره ای معنا ندارد. نمی توان اقتصاد ملی را بدون در نظر گرفتن تعاملات جهانی تعریف کرد و انتظار چرخش بهینه داشت.بازارهای بالقوه و بالفعل وسیعی وجود دارد که ما هنوز به قدر سهم خود از آنها کسب نکرده ایم. راهی که تاکنون پیش رفته ایم، گامهای ابتدایی تلقی می شود و هزاران گام دیگر پیش رو است که نیازمند همت والاتر و بستر سازی خاص خود می باشند».

این کارآفرین نمونه ملی افزود:« خوشبختانه تعاملات بین المللی ایران نمایشگر فراهم آوری امکان بهتر برای توسعه روابط تجاری است. در صورتی که گفتمان دیپلماسی ایران در جهت تعمیق روابط تجاری تمرکز ویژه داشته باشد، قطعاً توسعه صادرات و حمایت از اقتصاد ملی به سرانجام خواهد رسید. امروزه صادرکنندگان این سرزمین نیازمند حمایت های دیپلماتیک برای حفظ بازارهای خود و گسترش در بازارهای جدید هستند و این انتظار به جد بوجود آمده است».

صادر کننده ممتاز ملی در پایان گفت:« دوره تک محصولی بودن در صادرات مدتهاست که به پایان رسیده است و ما دیگر نمی توانیم بیش از این برای کسب درآمد ارزی به نفت فشار بیاوریم. بدین جهت تمرکز بر سایر شاخه های تولیدی و صنعتی که از مزیت ها و پتانسیل های ویژه ای برخورداریم، منطقی تر به نظر می رسد.راهی که صنعت غذا برای توسعه صادرات شروع کرده می باید با قدرت و همت بیشتر ادامه یابد. جوانان این سرزمین که به واقع سرمایه لایزال این مملکت هستند، علیرغم تمامی محدودیت ها و تحریم ها پرچم ایران را از طریق صادرات کالاهای تولیدی خود، در اقصی نقاط جهان به اهتزاز در آورده اند و آمادگی دارند با فراهم شدن بستر از طریق گفتمان دیپلماسی سازنده، حضور خود را بیش از پیش به اثبات برسانند».

ارسال نظر
نام شما
ایمیل
وب سایت
 
شرح نظر
عبارت زیر را در کادر وارد کنید

ارسال نظر
 
اطلاعات مطلب
گروه
بازدید 1867