به وب سایت مرکز پژوهش های دانش بنیان فرهیختگان زرنام خوش آمدید ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
منو
آخرین مقالات
آمار بازدید کنندگان
کاربران حاضر : 19
بازديد امروز : 149
آمار کل : 2345382
حمایت از تولید باید رویکرد اصلی دولت در مقوله پیشرفت اقتصادی باشد
۱۳۹۲ چهاردهم آبان
 
 

مرتضی سلطانی در مراسم تجلیل از برترین های کیفیت استان البرز تأکید کرد:

حمایت از تولید باید رویکرد اصلی دولت در مقوله پیشرفت اقتصادی باشد

مراسم تجلیل از برترین های کیفیت استان البرز با حضور شرکت های برتر استان در کرج برگزار وشرکت های آرد زر و زرماکارون، تندیس برترین شرکت های استان را از لحاظ کیفیت محصولات تولیدی خود دریافت کردند.

براساس این گزارش، در این مراسم که با حضور امام جمعه موقت استان، مهندس برزگری، مدیر کل سازمان استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران، مرتضی سلطانی، رئیس هیأت مدیره گروه توسعه صنعتی و پژوهشی زر و سایر مدیران ارشد استانی برگزار شد، از شرکت های برتر استان به  لحاظ کیفیت محصولات تولیدی، با اهدای تندیس و لوح تجلیل شد.

مرتضی سلطانی در این مراسم ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این مراسم، توجه و حمایت قاطع مسئولین استانی از صنعت استان را خواستار شد. مرتضی سلطانی کار تولید را در شرایط کنونی یکی از سخت ترین و با شرف ترین کارها دانسته و آن را نوعی عبادت عنوان کرد.

وی ایجاد حائل میان دولت و بخش خصوصی را باعث کندی روند رو به رشد صنعت کشور و دلسردی صنعت گران دانسته و مهمترین رویکرد پیشنهادی به دولت برای رهایی از  شرایط کنونی اقتصادی و محرومیت زدایی و ایجاد اشتغال را حمایت قاطع از تولید عنوان کرد.

این کارآفرین نمونه ملی گفت: «تولید کنندگان یکی از کم توقع ترین اقشار جامعه هستند که با تلاش فراوان در راه آبادانی و تحقق اهداف کشور در حال فعالیت هستند و وظیفه دولت نسبت به تولید کنندگان حمایت و هموار نمودن راه آنان در تولید می باشد» .

ارسال نظر
نام شما
ایمیل
وب سایت
 
شرح نظر
عبارت زیر را در کادر وارد کنید

ارسال نظر
 
اطلاعات مطلب
گروه
بازدید 1828