به وب سایت مرکز پژوهش های دانش بنیان فرهیختگان زرنام خوش آمدید ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
منو
آخرین مقالات
آمار بازدید کنندگان
کاربران حاضر : 41
بازديد امروز : 194
آمار کل : 2345427
انتصابات جدید در گروه توسعه صنعتی و پژوهشی زر
۱۳۹۲ پنجم اسفند
 
 

انتصابات جدید در گروه توسعه صنعتی و پژوهشی زر

مراسم معارفه قائم مقام جدید مدیر عامل شرکت صنعتی آرد زر و چندین انتصاب دیگر با حضور مهندس مهدی امینی، مدیر عامل شرکت صنعتی آرد زر، محسن امینی، مدیر عامل شرکت زرماکارون، آرش سلطانی، عضو هیأت مدیره گروه توسعه صنعتی و پژوهشی زر و مدیران شرکت های تابعه گروه برگزار شد.

بر اساس این گزارش، در این مراسم که با حضور اعضای هیأت مدیره گروه توسعه صنعتی و پژوهشی زر برگزار شد، در طی احکامی جداگانه امیر امینی بعنوان قائم مقام جدید مدیر عامل شرکت صنعتی آرد زر، مهندس احسان سعادتمند بعنوان مدیر طرح مجتمع کارخانجات فرآوری غلات زر، مهندس حسین ربیع زاده بعنوان مدیر منابع انسانی و آموزش گروه، مهندس حمید سرکشیک زاده بعنوان مسئول دفتر نظارت بر طرح های اجرایی گروه و عارف فرجی با حفظ سمت بعنوان رئیس کارگروه مطالعاتی توسعه لبنیات گروه انتخاب شدند.

مهندس مهدی امینی در این مراسم ضمن تقدیر از عملکرد مدیران گروه، انتصابات اخیر را نشان از توسعه و گام های رو به جلوی گروه عنوان کرده و پیشرفت ها و موفقیت های اخیر را مرهون زحمات نیروهای متخصص و مدیران توانای گروه دانست.

وی در این مراسم، با ابراز رضایت از همت والای پرسنل در پیشبرد اهداف و استراتژی های گروه توسعه صنعتی و پژوهشی زر، رشد و توسعه یک واحد تولیدی را منوط به تخصص و تعهد مدیران و پرسنل آن واحد تولیدی دانست.

مدیر عامل شرکت صنعتی آرد زر در پایان از همکاری ها و خدمات ارزنده مدیران قبلی تقدیر و برای منتصبین در پست های جدید آرزوی موفقیت کرد.

ارسال نظر
نام شما
ایمیل
وب سایت
 
شرح نظر
عبارت زیر را در کادر وارد کنید

ارسال نظر
 
اطلاعات مطلب
گروه
بازدید 2017