به وب سایت مرکز پژوهش های دانش بنیان فرهیختگان زرنام خوش آمدید ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
منو
آخرین مقالات
آمار بازدید کنندگان
کاربران حاضر : 6
بازديد امروز : 205
آمار کل : 2345438
حضور فعال گروه توسعه صنعتی و پژوهشی زر در مجامع علمی صنعت غذا
۱۳۹۳ بيست و چهارم فروردين
 
 

نخستین کنفرانس توسعه کیفیت راهبردی فراگیر در سلامت غذا

حضور فعال گروه توسعه صنعتی و پژوهشی زر در مجامع علمی صنعت غذا

نخستین کنفرانس ملی توسعه کیفیت راهبردی فراگیر در سلامت غذا توسط انجمن مدیریت کیفیت ایران و با حمایت سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران اردیبهشت ماه سال 93 با حضور فعال گروه توسعه صنعتی و پژوهشی زر در محل انستیتو تحقیقات و تغذیه‌ای صنایع غذایی کشور برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، انجمن مدیریت کیفیت ایران با حمایت سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران، نخستین کنفرانس توسعه کیفیت راهبردی فراگیر در سلامت غذا را در محورهای نقش توسعه استانداردها، در ارتقای کیفیت و ایمنی مواد غذایی، نقش سازمان های نظارتی در ارتقای سلامت غذا، توسعه فناوری نوین در صنعت غذا، زنجیره تامین و توزیع در حفظ و پایداری کیفی مواد غذایی، جایگاه استقرار سیستم های مدیریتی در صنعت غذا، نقش برچسب گذاری در ارتقای آگاهی مصرف کنندگان،سیستم های ارتباط با مشتری و رضایت مندی مشتریان و  نقش توسعه کيفيت در اقتصاد، اردیبهشت ماه 1393 در محل انستیتو تحقیقات و تغذیه‌ای صنایع غذایی کشور برگزار می‌شود.

لازم به ذکر است که گروه توسعه صنعتی و پژوهشی زر با یک مقاله در بخش سخنرانی و دو مقاله در بخش پوستر حضور فعالی در این کنفرانس خواهد داشت.

در حاشیه این کنفرانس، اولين نمایشگاه صنايع غذايي نیز با حضور فعال شرکت های داخلی، نمایندگان شرکت های صادر کننده و سرمایه گذاران در صنعت غذايي کشور برگزار خواهد شد. این نمایشگاه با هدف ایجاد بستری مناسب و مساعد برای تعامل موثر و ارتباط سازنده میان کلیه بخشهای اجرایی، صنایع غذايي، مراکز علمی، پژوهشی و تحقیقاتی برگزار می شود.

ارسال نظر
نام شما
ایمیل
وب سایت
 
شرح نظر
عبارت زیر را در کادر وارد کنید

ارسال نظر
 
اطلاعات مطلب
گروه
بازدید 1913