به وب سایت مرکز پژوهش های دانش بنیان فرهیختگان زرنام خوش آمدید ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
منو
آخرین مقالات
آمار بازدید کنندگان
کاربران حاضر : 10
بازديد امروز : 87
آمار کل : 2345320
پژوهش و دانش محوری همگام با تکنولوژی لازمه توسعه یک برند است.
۱۳۹۳ هشتم خرداد
 
 

مصاحبه کارآفرین برتر ایران با شبکه جهانی جام جم

پژوهش و دانش محوری همگام با تکنولوژی لازمه توسعه یک برند است.

مرتضی سلطانی ، کارآفرین برتر ایران و بنیانگذار گروه توسعه صنعتی و پژوهشی زر در گفتگویی زنده در شبکه جهانی جام جم شرکت کرد.

بر اساس این گزارش، مرتضی سلطانی در گفتگویی زنده با شبکه جهانی جام جم به ارائه مدل پیشرفت و توسعه در گروه توسعه صنعتی و پژوهشی زر و عوامل موفقیت برند زر ماکارون در ایران و جهان پرداخت.

صادر کننده ممتاز کشور در این گفتگو، توجه ویژه به پزوهش و دانش محوری، کار گروهی و تفکیک مدیریت از مالکیت را از عوامل مهم موفقیت این گروه در صنعت پاستا عنوان کرد.

سلطانی با اشاره به عوامل موفقیت برند های مطرح جهانی، قائم به فرد نبودن، کار گروهی و توجه ویژه به پژوهش و دانش را از مهمترین عوامل توسعه برند زر ماکارون و جهانی شدن آن دانست.

رئیس هیأت مدیره گروه صنعتی و پزوهشی زر در این گفتگو رمز موفقیت یک برند را تفکر جهانی مدیران آن و محصور نکردن در مرز های کشور عنوان کرده و لازمه رقابت برند های داخلی با برند های جهانی در شرایط برابر را در توسعه دانش و پژوهش همراه با تکنولوژی مدرن دانست.

ارسال نظر
نام شما
ایمیل
وب سایت
 
شرح نظر
عبارت زیر را در کادر وارد کنید

ارسال نظر
 
اطلاعات مطلب
گروه
بازدید 1847