به وب سایت مرکز پژوهش های دانش بنیان فرهیختگان زرنام خوش آمدید ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
منو
آخرین مقالات
آمار بازدید کنندگان
کاربران حاضر : 9
بازديد امروز : 131
آمار کل : 2345364
گروه توسعه صنعتی و پژوهشی زر عنوان پیشگام در حوزه صادرات را از آن خود کرد
۱۳۹۳ بيست و ششم شهريور
 
 

به گزارش روابط عمومی گروه توسعه صنعتی و پژوهشی زر در این همایش که در سالن همایش های موسسه تحقیقات اصلاح نهال و بذر و با حضور دکتر فیروزآبادی قائم مقام وزیر کار و رفاه اجتماعی، طهایی استاندار البرز، مهندس ایمانی مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی، ایرانی معاون استان و فرماندار ویژه شهرستان کرج، جمعی از مدیران استانی، صنعتگران و کارآفرینان و تعاونگران برتر استان برگزار شد دیگر کارآفرینان و تعاونگران برتر دیگر استان البرز نیز مورد تقدیر قرار گرفتند.

قائم مقام وزیر کار و رفاه اجتماعی در این آیین کار آفرینی را از مباحث کلیدی جهان امروز برشمرده و گفت: جهان امروز شاهد تحولات گسترده ای در تمام زمینه ها است و هدف تمام این فن آوری ها تامین رفاه عمومی جامعه و ایجاد امنیت و آرامش است.

فیروزآبادی تلاش تمام عوامل تولیدی و ارتقای شاخصه های آن را ایجاد زندگی بهتر دانسته و تصریح کرد: ما هر روزه با نسل جدیدی از فن آوری ها روبرو هستیم و این تنوع و نو آوری ها در تمام زمینه ها ساختار زندگی بشری را دگرگون کرده است.

وی با بیان این که زندگی شبکه ای بر روابط انسانی حاکم شده ادامه داد: در محیط رعب آور رقابتی و در محیط اقتصادی امروز در همه کشورها کارآفرینان سربازان و سرداران این پیکار بشری بوده و منشا قدرت و سرافرازی و هم چنین تغییر معادلات در دنیا هستند.

این مسئول افزود: شناخت فن آوری های نوین از جمله اولویت هایی است که مدیران و صنعتگران همواره باید نسبت به آن همت گمارند.

در ادامه دکتر فیروز آبادی با اظهار این مطلب که جمعیت قابل توجهی از نسل جدید و جوانان ایرانی از تحصیلات عالیه برخوردار هستند تاکید کرد: با توجه به وجود چنین پتانسیل هایی باید تلاش و نو آوری را سرمنزل مقصود و هدف خود قرار دهیم.

  قائم مقام وزیر کار و رفاه اجتماعی حرکت و شناخت موقعیت ها را با توجه به تحریم ها و هم چنین فن آوری های نوین دنیای امروز مهم ارزیابی کرده و در آخر گفت: ما به دنبال اقتصادی مبنی بر مدیریتی جهادی هستیم که باید در تمامی امور مورد توجه قرار گیرد.

استاندار البرز نیز با حضور در این مراسم ضمن تقدیر از کارآفرینان و تعاونگران نمونه استان خدمت به مردم را از جمله اولویت های دولت جدید برشمرد و گفت: مسئولان نیز باید در فضای کنونی تلاش کنند در مسابقه خدمت گزاری به مردم هرگز نامید و خسته نشده و مدیریت جهادی را الگوی فعالیت های خود قرار دهند.

طهایی هم چنین کلید رونق اقتصادی در کشور را تولید دانسته و بیان کرد: با تولید است که جامعه به رفاه و آرامش دست خواهد یافت.

این مسئول همت دولت و تولید کنندگان را بر از بین بردن رکود اقتصادی از جمله راه های دوری از تحریم ها دانسته و تصریح کرد: باید تلاش کنیم موانع اقتصادی را از پیش روی برداشته و با عزم ملی و جدی در این زمینه گام های بلندی برداشت.

وی با بیان این مهم که این استان در بسیاری از زمینه ها دارای استعدادها و پتانسیل های ویژه ای است اظهار کرد: استان البرز باید سرآغاز حرکتی بزرگ در تمامی زمینه باشد و گام های استوار خود را به جلو ببرد.

استاندار البرز در آخر یادآوری کرد: من خود را در کنار شما تلاش گران عرصه اقتصاد می بینم و سهام من در تولید و اقتصاد استان البرز سهامی معنوی است که با تولید هر چه بیشتر در استان میسر می شود.

ارسال نظر
نام شما
ایمیل
وب سایت
 
شرح نظر
عبارت زیر را در کادر وارد کنید

ارسال نظر
 
اطلاعات مطلب
گروه
بازدید 1828