به وب سایت مرکز پژوهش های دانش بنیان فرهیختگان زرنام خوش آمدید ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
منو
آخرین مقالات
آمار بازدید کنندگان
کاربران حاضر : 5
بازديد امروز : 79
آمار کل : 2345312
سرهنگ جبارپور فرمانده انتظامی ساوجبلاغ: تلاش، جدیت و اهتمام گروه صنعتی زر قابل ت ...
۱۳۹۳ يازدهم آذر
 
 

سرهنگ احمد جبارپور در بازدیدی از کارخانجات گروه توسعه صنعتی و پژوهشی زر، خطوط تولید شرکت زرماکارون و شرکت صنعتی آرد زر وابسته به گروه توسعه صنعتی و پژوهشی زر، با محسن امینی مدیرعامل شرکت صنعتی زرماکارون دیدار و گفتگو کرد.

بر اساس این گزارش فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ ضمن بازدید از خطوط تولید، در دیدار خود با محسن امینی، از افتخارات، جدیت و تلاش این گروه در توسعه صنعت استان تقدیر کرد.     

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ با اشاره به اقدامات مناسب صورت گرفته در این گروه در راستای اشتغال زایی، آمادگی فرماندهی انتظامی شهرستان را برای همکاری های بیشتر در جهت پیشبرد پروژه های این گروه تولیدی اعلام کرد.

 وی ضمن اشاره به رشد جمعیت در این شهرستان، خواستار تقویت زیرساختهای متناسب با رشد جمعیت دراین منطقه شده. همچنین ایشان در پی بازدید از پروژه زرنام این طرح عظیم ملی را گامی مناسب در تحقق این امر و رفع معضل بیکاری در استان دانست.

در حاشیه این دیدار به پاس اقدامات مسولانه گروه صنعتی زر در رویدادهای اجتماعی و فرهنگی شهرستان لوح تقدیری از طرف سرهنگ احمد جبارپور به مدیرعامل کارخانجات صنعتی زر ماکارون اهدا شد.

ارسال نظر
نام شما
ایمیل
وب سایت
 
شرح نظر
عبارت زیر را در کادر وارد کنید

ارسال نظر
 
اطلاعات مطلب
گروه
بازدید 2056