لازانیای جدید زرماکارون، کارشناسان تحقیقات بازار، R&D و مصرف کنندگان زر را گرد هم آورد تا با کارشناسی و تبادل نظر محصول جدید را معرفی، تکمیل و روانه بازار کنند.
پس از جلسات هماهنگی بین دو واحد تحقیقات بازار و R&D، پخت دو نوع لازانیای آویشن و معمولی زرماکارون از طریق یک سرآشپز در خارج از مجموعه صورت گرفت و مورد تست و بررسی کارشناسان و مصرف کنندگان قرار گرفت.
از آنجایی که دیدگاه مدیران ارشد مجموعه در خصوص بازاریابی شرکت زرماکارون همواره دیدگاه مبتنی بر بازار بوده لذا در عرضه محصولات نظر مصرف کنندگان اهمیت ویژه داشته و دارد.
در این خصوص همچون گذشته جهت عرضه محصول جدید به بازار از رویکرد های نظرسنجی مصرف کنندگان به شیوه های کیفی بهره گرفته شد. جهت انجام این نظرسنجی حدود 60 نفراز اعضای بانک لازانیای زر که شامل آقا و خانم بودند به این جلسه دعوت و با کارشناسان به بحث و تبادل نظر پرداختند. همچنین پرسشنامه کیفی و کمی محصول جهت دریافت نظر مصرف کنندگان توسط کارشناسان مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.
نتیجه این تست پس از انجام تحقیقات و تحلیل کارشناسان در اختیار واحدهای مربوطه و مدیران ارشد قرار خواهد گرفت.