به وب سایت مرکز پژوهش های دانش بنیان فرهیختگان زرنام خوش آمدید ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
منو
آخرین مقالات
آمار بازدید کنندگان
کاربران حاضر : 7
بازديد امروز : 84
آمار کل : 2345317
حضور شرکت صنعتی زرماکارون در نمایشگاه گلفود دبی
۱۳۹۳ نوزدهم بهمن
 
 

نمایشگاه گلفود دبی یکی از بزرگترین نمایشگاه‌های حوزه‌ی محصولات غذایی در جهان از تاریخ ۱۲- ۸ فوریه ۲۰۱۵ مصادف با ۲۳- ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ در کشور امارات متحده عربی، مرکز تجارت جهانی دبی برپا می‌شود. برگزاری این نمایشگاه در سال ۲۰۱۵ ، قدمت آن را به ۲۸ سال رساند. نمایشگاهی که هر ساله صدها نوع از انواع محصولات و فرآورده‌های غذایی و انواع نوشیدنی‌ها از مناطق مختلف جهان را در یک مکان متمرکز می‌سازد، جایی که در آن طعم‌های بین‌المللی به بازارهای جهانی معرفی می‌شوند.

این رویداد بزرگ به عنوان اصلی‌ترین پایگاه توسعه‌ی تجارت شرکت‌های غذایی جهان به حساب می‌آید چرا که این نمایشگاه با سابقه درخشان در میان تجار و صادر کنندگان، این فرصت را فراهم می‌آورد تا بتوانند بازارهای آسیای میانه، شمال آسیا و آفریقا را مجذوب خود نمایند چرا که حضور بازدیدکنندگان و خریداران از ۱۵۰  کشور، نشان‌دهنده برنامه ریزی دست اندرکاران این صنعت، برای توسعه روابط و تجارت خود از طریق این رویداد در سطح بین المللی می‌باشد.

شركت زرماکارون نیز در این نمایشگاه به عنوان بزرگترین تولید کننده ماکارونی در ایران و خاورمیانه با عرضه محصولات جدید گروه زر و معرفی برند جدید سان ماکارون حضوری پررنگ خواهد داشت.

گروه صنعتی زر مقدم بازدیدکنندگان محترم را از غرفه این شرکت در نمایشگاه گلفود 2015 گرامی می‌دارد.

وعده ما نوزده تا بیست و سوم بهمن ماه سال جاری در مرکز نمایشگاه‌های دبی سالن 9 غرفه  B9-13

ارسال نظر
نام شما
ایمیل
وب سایت
 
شرح نظر
عبارت زیر را در کادر وارد کنید

ارسال نظر
 
اطلاعات مطلب
گروه
بازدید 1797