به وب سایت مرکز پژوهش های دانش بنیان فرهیختگان زرنام خوش آمدید ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
منو
آخرین مقالات
آمار بازدید کنندگان
کاربران حاضر : 9
بازديد امروز : 124
آمار کل : 2345357
حضور جمعي از پژوهشگران ومتخصصان سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران در گروه زر
۱۳۹۱ بيست و سوم شهريور
 
 

مدیران ارشد سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران از مراحل تولید در گروه صنعتی و پژوهشی زر بازدید کردند و با تکنولوژی روز دنیا در عرصه صنعت ماکارونی آشنا شدند .
به گزارش روابط عمومی گروه صنعتی و پژوهشی زر مدیران ارشد سازمان پژوهش ها در بازدید از مراحل تولید انواع ماکارونی در 3 واحد تولیدی زرماکارون ضمن ابراز خرسندی از بکارگیری مجهزترین تکنولوژی روز در تولید ماکارونی خواستار همكاري بيشتر در زمينه هاي علمي و تحقيقاتي با گروه صنعتی و پژوهشی زر شدند.
در این دیدار مديران گروه صنعتي و پژوهشي زر ضمن استقبال از حضور پژوهشگران طراز اول کشور در این واحد تولیدی به شرح روند توسعه و پیشرفت در این گروه صنعتی پرداختند از جمله اينكه: واحد تولیدی زرماکارون از سال 85 با ورود به عرصه صنعت ماکارونی تحولی شگرف به وجود آورده است که از جمله این تحولات می توان به افزایش کیفیت و تنوع این محصول در کشور و خودنمایی ایران در عرصه صادرات ماکارونی اشاره کرد.
همچنين گروه صنعتی و پژوهشی زر همانگونه که از نامش پیداست تنها یک واحد تولیدی نیست ، بلکه پژوهشکده ای است در عرصه صنعت غذای کشور كه طی سال های اخیر با مدیریت مرتضی سلطانی و اندیشه های انسانگرا ی وي در عرصه مدیریت و اخلاق گرايي در حوزه رقابت و تولید توانسته ایم در عرصه های پژوهشی و علمی نیز گام های بلندی برداریم. چنانکه تاسیس مركز پژوهش هاي دانش بنيان دانش زر برای یافتن ظرفیت های جدید در عرصه صنعت غذا و دانشگاه علمی و کاربردی زر در حوزه تربیت متخصصان و کارشناسان زبده در این حوزه طی سال های گذشته راه را برای پیشرفت و توسعه همه جانبه این گروه صنعتی و پژوهشی فراهم کرده اند .
پژوهشگران ومتخصصان سازمان پژوهش هاي علمي و صنعتي ايران، همچنین در این دیدار با نکات و جزییات فرایند توليد در شركت زر ماكارون آشنا شدند و مباحث علمی و پژوهشی مورد تبادل نظر و واشکافی علمی قرار گرفت و مقرر گرديد همكاري هاي نزديك علمي و پژوهشي طرفين بصورت مستمر ادامه يافته و منجر به امضاي تفاهم نامه همكا ري علمي مشترك گردد.

ارسال نظر
نام شما
ایمیل
وب سایت
 
شرح نظر
عبارت زیر را در کادر وارد کنید

ارسال نظر
 
اطلاعات مطلب
گروه
بازدید 2032