به وب سایت مرکز پژوهش های دانش بنیان فرهیختگان زرنام خوش آمدید ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
منو
آخرین مقالات
آمار بازدید کنندگان
کاربران حاضر : 10
بازديد امروز : 77
آمار کل : 2345310
حضوری پربار در دومين جشنواره بين المللي جوايز تحقيق و توسعه ايران
۱۳۹۱ دوازدهم مهر
 
 

دومين جشنواره بين المللي جوايز تحقيق و توسعه ايران (IRDA AWARDS) که در محل مركز همایش هاي بين المللي صدا و سيما برگزار شد، گروه صنعتی و پژوهشی زر به عنوان واحد برتر در چهار شاخه این جشنواره موفق به کسب عناوین برگزیده شد.

به گزارش روابط عمومی گروه صنعتی و پژوهشی زر، این جشنواره که در روز سه شنبه 11 مهرماه سال جاری در محل مركز همایش هاي بين المللي صدا و سيما برگزار شد این گروه با صدر نشینی در چهار بخش اصلی جشنواره، حضوری پربار را در این جشنواره به ثبت رسانید. در بخش کتاب، کتاب «تجارت و علوم گندم» نوشته مهندس مهدی امینی و با همکاری محسن امینی، رضا افشین پژوه و متین یحیوی موفق به کسب تندیس و لوح جشنواره شد. از دیگر دستاوردهای گروه صنعتی و پژوهشی زر می توان به کسب لوح جشنواره در بخش محصول با عنوان محصول پروبیوتیک، کسب لوح جشنواره در بخش واحد تحقیق و توسعه و کسب لوح جشنواره در بخش بهترین ایده پرداز 2012 توسط رضا افشین پژوه اشاره کرد.

در این مراسم، دبير انجمن تخصصي مراكز تحقيق و توسعه صنايع و معادن گفت: اين جشنواره امسال با رشد سه برابري در تعداد ثبت نام كنندگان و با افزوده شدن سه محور جديد ايده دانش آموزي، ايده دانشجوي و پايان نامه هاي مورد نياز در صنعت، برگزار مي‌شود.

حميد طاهبازتوكلي با اشاره به اهميت تكميل چرخه ايده تا محصول و حركت به سمت توسعه صنعتي افزود: مي خواهيم كاري كنيم كه قشر دانشجو و دانش آموز بداند كه يك ايده چگونه تبديل محصول مي‌شود و فرآيند 16 مرحله اي ايده تا محصول و بازار چگونه طي مي شود.

اين جشنواره که در سال جاري در سطح ملي برگزار شد، در سال آينده در سطح بين المللي برگزار خواهد شد.

ارسال نظر
نام شما
ایمیل
وب سایت
 
شرح نظر
عبارت زیر را در کادر وارد کنید

ارسال نظر
 
اطلاعات مطلب
گروه
بازدید 2166