به وب سایت مرکز پژوهش های دانش بنیان فرهیختگان زرنام خوش آمدید ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
منو
آخرین مقالات
آمار بازدید کنندگان
کاربران حاضر : 7
بازديد امروز : 212
آمار کل : 2345445
واحد فنی آرد زر، واحد منتخب کارخانه‌های آرد سال 91 شد
۱۳۹۱ بيست و هفتم آبان
 
 

سومین کنفرانس سالانه صنعت آرد ایران در سالن همایش‌های بین‌المللی هتل المپیک تهران برگزار و شرکت آرد زر موفق به دریافت لوح تقدیر در بخش فنی شد.

به گزارش روابط عمومی گروه صنعتی و پژوهشی زر، این کنفرانس که در تاریخ 21 آبان‌ماه سال جاری در سالن همایش‌های بین‌المللی هتل المپیک تهران با حضور بیش از 400 تن از مدیران، کارشناسان و فعالان صنایع آرد سازی کشور برگزار شد، مهسا شهبازی – مسئول فنی کارخانه آرد زر ساوجبلاغ - در راستای ارتقای دانش فنی و افزایش کیفیت محصولات تولیدی موفق به دریافت لوح تقدیر این دوره از کنفرانس شد.

بر اساس این گزارش، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در ادامه با اشاره به تحریم‌های گسترده علیه کشور گفت: در حالی که تحریم‌ها همه جانبه است، ما از هر کجا که خواستیم گندم خریداری کرده‌ایم و افتخار می‌کنیم که بگوییم ما آرامشی بی‌نظیر به مردم بخشیدیم، مردم ما دغدغه آرد و نان ندارند.

در ادامه مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی با اشاره به اجرای طرح هدفمندی یارانه‌ها از آن به عنوان زیباترین طرحی که در کشور انجام شده نام برد و یکی از شاخص‌های موفقیت در این طرح را هدفمندی یارانه آرد دانست و افزود: همگان بر این باور بودند که کیفیت آرد و نان پس از طرح هدفمندی تغییر نکرده لیکن کاهش ضایعات و دورریز نان بر اثر بخشی حذف یارانه در صنعت آرد و نان صحه می‌گذارد.

در پایان مراسم این کنفرانس، مهندس قبادی - معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران- ضمن برشمردن معضلات و تنگناهای اقتصادی فعلی، از تمامی تلاشگران صنعت آرد کشور به واسطه حضور حداکثری و به کار بردن تمام توان خود در عرصه تولید و توزیع آرد تقدیر به عمل آورد.

لازم به ذکر است امسال برای نخستین بار نمایشگاه جانبی کنفرانس با همکاری شرکت‌های فعال در زمینه آسیابانی و صنایع وابسته به ارایه دستاوردها و معرفی خدمات خود به فعالان صنعت آرد کشور پرداختند.

ارسال نظر
نام شما
ایمیل
وب سایت
 
شرح نظر
عبارت زیر را در کادر وارد کنید

ارسال نظر
 
اطلاعات مطلب
گروه
بازدید 2183