به وب سایت مرکز پژوهش های دانش بنیان فرهیختگان زرنام خوش آمدید ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
منو
آخرین مقالات
آمار بازدید کنندگان
کاربران حاضر : 19
بازديد امروز : 149
آمار کل : 2345382
افتتاح اولین شعبه بانک توسعه صادرات در استان البرز
۱۳۹۱ بيست و سوم بهمن
 
 

افتتاح اولین شعبه بانک توسعه صادرات در استان البرز

مراسم افتتاحیه اولین شعبه بانک توسعه صادرات در استان البرز با حضور مسوولان و فعالان اقتصادی کشور در محل اتاق البرز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی گروه صنعتی و پژوهشی زر، "بهمن وکیلی" مدیرعامل بانک توسعه صادرات در این مراسم یادآور شد: «هدف این بانک کمک به صادرات کشور است. همچنین یکی دیگر از اهداف بانک، پشتیبانی مالی برای توسعه اقتصادی کشور است».

وی علت ازدیاد شعبه های بانک را راه ارتباط با مشتری ها از طریق شعبه عنوان کرد که به علت عدم گستردگی و فراگیری اینترنت در کشور، بیشترین ارتباط بانک ها با مشتری ها از طریق شعب بانک ها صورت می گیرد.

وی با اشاره به افزایش 5 تا 6 برابری رشد صادرات غیرنفتی کشور در طول 5 سال اخیر تصریح کرد: افزایش صادرات غیرنفتی، منابع خاص خود را می طلبد و بانک توسعه صادرات برای افزایش ارایه خدمات خود به مشتریان نیاز به افزایش منابع دارد.

"مرتضی سلطانی" رئیس هیات مدیره گروه صنعتی و پژوهشی زر نیز طی سخنرانی خود در این مراسم ، بانک توسعه صادرات را ارایه کننده خدمات ویژه و قابل توجهی به فعالان اقتصادی حوزه صادرات و واردات عنوان کرد.

سلطانی بر اهمیت نقش بانک ها بر حمایت از تولیدکنندگان و ارایه خدمات و تسهیلات برای کمک به رشد اقتصاد کشور تاکید کرد.

وی همچنین اضافه کرد: «افتتاح این بانک برای استان البرز  یک افتخار ملی است. و  بانک توسعه صادرات بانک، با صداقت، تخصصی و در خدمت واحدهای تولیدی و صادر کننده است».

 وی تصریح کرد: «فردی که با ادبیات صادرات به خوبی آشنایی داشته باشد، با بانک توسعه صادرات ارتباط خوبی خواهد داشت».

"حسین طوسی" رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی البرز نیز  در خصوص صنعت بانک داری و ارتباط آن با فعالان اقتصادی خاطرنشان کرد: بانک، به عنوان یک صنعت تولید کننده است که تولید آن پول و هنر آن، گردش صحیح پول در جریان اقتصاد کشور است.

وی با تاکید بر نقش مهم بانک در رشد اقتصادی و سیاست های پولی و مالی کشور تصریح کرد: در هیچ کجای دنیا، بانک و بانکداری جدا از تولید و صادرات آن کشور نیست.

ارسال نظر
نام شما
ایمیل
وب سایت
 
شرح نظر
عبارت زیر را در کادر وارد کنید

ارسال نظر
 
اطلاعات مطلب
گروه
بازدید 2098