به وب سایت مرکز پژوهش های دانش بنیان فرهیختگان زرنام خوش آمدید ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
منو
آخرین مقالات
آمار بازدید کنندگان
کاربران حاضر : 4
بازديد امروز : 207
آمار کل : 2345440
همایش تجلیل از صادرکنندگان برتر کشور برگزار شد
۱۳۹۱ هفتم اسفند
 
 

همایش تجلیل از صادرکنندگان برتر کشور با حمایت شرکت زرماکارون و با حضور دکتر غضنفری، وزیر صنعت، معدن و تجارت ایران، مهندس صاف دل رئیس سازمان توسعه تجارت ایران ، دکتر غنیمی فرد، رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران و جمعی از صادرکنندگان برگزیده کشور در محل سالن خلیج فارس نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی گروه صنعتی و پژوهشی زر، این همایش در راستای حمایت و تقدیر از صادر کنندگان برتر کشور و با حمایت شرکت زرماکارون برگزار شد. در این همایش دکتر غضنفری، مهندس صافدل و دکتر غنیمی فرد در طی سخنرانی خود به بررسی وضعیت اقتصادی و صادرات ایران پرداختند.

وزیر صنعت،معدن و تجارت ایران در سخنانی با اشاره به عملکرد اقتصادی کشور، برنامه ریزی و سازماندهی مجدد برای حمایت از صادرات را در صدر برنامه های سازمان توسعه تجارت عنوان کرده و تاکید کرد که دراین راستا سایر سازمانها نیز باید به سازمان توسعه تجارت کمک کنند تا به اهداف خود برسد.

دکتر غضنفری از جمله بستر سازی های لازم برای تعامل هر چه بیشتر با اقتصاد جهانی را تدوین استراتژی جامع در بخش توسعه صادرات، تسهیل فرایند جذب سرمایه گذاری خارجی و ... عنوان کرد.

ارسال نظر
نام شما
ایمیل
وب سایت
 
شرح نظر
عبارت زیر را در کادر وارد کنید

ارسال نظر
 
اطلاعات مطلب
گروه
بازدید 1984